Set Godin je pre svega preduzetnik koji se bavi edukacijom na polju marketinga. Danas, u digitalnoj eri, marketing predstavlja jednu od ljučnih komponenti uspešnog poslovanja. U pitanju je sektor u koji se godišnje ulaže na stotine milijardi dolara. Kao naučna disciplina, marketing se uvodi prvi put u 50im godinama XX veka u Americi,zatim 60ih u Engleskoj i 70ih u Nemačkoj.
Pored Filipa Kotlera čija nas je stručna literatura naučila da marketing nije ekvivalentan prodaji već satisfakciji potrošača, Set Godin nas danas uči najvažnijem marketingu u XXI veku, marketingu ideja.
„Set Godin je marketinški ekspert za informaciono doba. Umesto gedžeta i delova automobila, Godin se specijaliozvao na polju širenja ideja i inovativnosti.“ napisala je Meri Kunc u Business Week-u pre skoro jednu deceniju.
Nakon što je 80ih godina radio kao brend menadžer softverskih kompanija, Godin je osnovao Yoyodyne, jednu od prvih internet kompanija koje su se bavile direktnim marketingom naglašavajući da bi kompanije trebalo da analiziraju način na koji dospevaju do svojih prvih kupaca.
Njegovi napori privukli su pažnju Yahoo-a koji je 1998. godine otkupio Yoyodyne i zadržao Godina kao potpretsednika marketinga. Međutim , ovo nije jedini Godinov poslovni poduhvata, Set je 2005. godine osnovao Squidoo, veb sajt na kome korisnici mogu da dele svoje ideje, linkove i teme koje ih zanimaju.
Godin je je tvorac i autor nekoliko svetskih bestselera koji su godinama na listi najprodavaniji knjiga New York Times-a., uključujući knjige Svi marketari lažu, Plava Krava, Plemena i Razmišljaj izvan kutije. Njegov web sajt www.SethGodin.com mesečno poseti više od 50 miliona korisnika.
Izdavačka kuća Finesa je ove godine objavila njegovu knjigu „Plemena“ koja predstavlja obaveznu literaturu svakoga ko želi da izgradi svoju putanju i ostavi svoj trag u svetu u kome većina brani status quo. Finesin tim takođe priprema za vas i Godinv kultni klasik Razmišljaj izvan kutije koju će Finesin tim objaviti do kraja ove godine.