PRAVILO 10X
Pravilo 10X otkriva princip „Masovne akcije”, omogućujući vam da razbijete poslovne klišee i rizike, i preduzmete konkretne korake da postignete svoje snove. Upravo zbog poslovnih rizika se ljudi zaglavljuju u prve tri akcije i ne pronalaze način kako da pređu na pravilo discipline 10 X. Saznajte tačno odakle da počnete, šta da radite i kako da pratite svaku akciju koju preduzmete sa više energije kako biste postigli rezultate „masovne akcije“.
• Napravite “procenu napora” kako biste osigurali da premašite svoje ciljeve
• Neka 4. Stepen delovanja postane vaš način života i prkosite osrednjosti
• Otkrijte mit o upravljanju vremenom
• Saznajte tačne razloge zašto ljudi ne uspeju, a drugi uspeju
• Znajte tačnu formulu za rešavanje problema
Ekstremni uspeh je po definiciji izvan domena normalne akcije. Umesto da se ponašate kao svi ostali i da se slažete sa prosečnim rezultatima, uzmite Masovnu akciju sa Pravilom 10X, uklonite sreću i šansu iz vaše poslovne jednačine i doživite masovan uspeh!
TO NIKAD NEĆE UPALITI
Netflix trenutno ima preko 215 miliona korisnika i 9500 zaposlenih, pa nam njegov uspeh izgleda vrlo očekivano i čak neizbežno. Međutim ova kompanija od prvog dana osnivanja imala je svega dva osnivača, mali tim i nevolje na svakom ćošku. Pred vama je jedna od najinspirativnijih priča, priča o usponu Netflix kompanije koja je zamalo postala kompanija za personalizovane šampone i daske za surfovanje.
Marc Randolph je znao da želi da postane preduzetnik nakon svoje uspešne karijere u različitim kompanijama, znao je da njegova sveska sa 950 propalih ideja čeka jednu pravu, onu koja će da promeni svet. Njegov saputnik sa kojim je delio auto na putu ka poslu, Reed Hastings, je na većinu ideja hladno izgovarao “To nikad neće uspeti”, sve do jedne… Sve ostalo je istorija – istorija koja će vas navesti da u svojim idejama istrajete, naučite da prepoznate one za koje se vredi boriti, lekcije liderstva od jednog od najuspešnijih osnivača, i kako izgraditi zdravu, stabilnu kulturu kompanije – bilo da broji 3 ili 30000 zaposlenih.
“Prezanimljivo i zabavno!” Reed Hastings, CEO Netflix kompanije
VOŽNJA ŽIVOTA
#1 New York Times bestseller * Memoari liderstva i uspeha : Bivši CEO kompanije Volt Dizni (Disney), imenovan od strane časopisa “Time” za poslovnog čoveka godine za 2019. godinu, deli ideje i vrednosti koje je iskoristio kako bi ponovo izgradio jednu od najvoljenijih kompanija širom sveta i inspirisao ljude koji unose magiji život.
IMENOVANA KAO JEDNA OD NAJBOLJIH KNJIGA GODINE OD STRANE NPR-A
Robert Ajger je postao CEO Volt Dizni (Walt Disney) kompanije 2005. godine tokom teškog perioda. Konkurencija je bila jača nego ikada, a tehnologija je napredovala brže nego u bilo kojem drugom periodu ove kompanije. Njegova vizija svela se na tri ideje: Posvetiti se činjenici da je kvalitet važan, prihvatiti tehnologiju umesto što joj se suprotstavljamo i misliti veće, šire, na svetskim razmerama – i pretvoriti Dizni u jači brend na internacionalnom tržištu.
Četrnaest godina kasnije, Dizni je najveća, najuvaženija medijska kompanija na svetu, uključujući Pixar, Marvel, Lucasfilm i 21st Century Fox u svom vlasništvu. Vrednost kompanije je čak 5 puta veća nego u periodu pre nego što je Ajger preuzeo ulogu CEO kompanije – što ga čini jednim od najinovativnijih i najuspešnijih CEO-a naše ere.
U knjizi “Vožnja života” Robert Ajger deli lekcije koje je naučio vodeći Dizni kompaniju kao i njenih 200.000 zaposlenih i istražuje principe koji su neophodni za pravog lidera i liderstvo uključujući:
- Optimizam: Čak i u teškom periodu, optimističan vođa će pronaći put napred na najbolji mogući način uz sav fokus prebačen na to, pre nego što će se posvetiti pesimizmu i krivici/okrivljavanju.
- Hrabrost: Lideri moraju imati želju za rizikom i velikim ulozima. Strah od neuspeha uništava kreativnost.
- Odlučnost: Sve odluke, ma koliko bile teške, mogu biti blagovremeno određene. Neodlučnost je jednako gubljenje vremena i destruktivna za moral.
- Poštenost: Tretirajte ljude pristojno, sa empatijom budite im dostupni.
Ova knjiga je o neumorivom istraživačkom porivu koja je vodila Ajgera celih 45 godina njegove karijere, od trenutka kada je počeo na najnižoj postojećoj poziciji na setu ABC-a. Takođe se radi i o pažljivosti, poštovanju i poštenom odnosu prema novcu, čiji pristup mu je omogućio brojne projekte i partnerstva, od njegovog dubokog prijateljstva sa Stivom Džobsom do postojane ljubavi sa mitologijom Ratova Zvezda.
Recenzije
Još nema komentara.