Blog
Kako najlakše pojesti sopstveno zdravlje
Rad Ane Gifing pratim već duže vreme. Delom kroz njene knjige o kojima sam već pisao („Porcija zdravlja“ i „Moj prvi zalogaj“) delom kroz aktivnosti Centra sa kojim smo sarađivali u nekoliko prilika. Ovoga puta, izazov nam je da na Samoobrazovanju kroz jedan popularan stil izlaganja učinimo vidljivijim jedan zanimljiv događaj.

Kontinuirano poboljšanje
Postoji jedna japanska tehnika (metodologija) koju koriste tamošnje kompanije (ali i drugi svetski sistemi) u svom organizacijskom poslovanju, sa ciljem razvoja i kontinuiranog progresa, nazvana „KAIZEN“. To je japanska reč koja označava „kontinuirano poboljšanje“. Oni veruju da stalnim malim promenama različitim segmentima rada, svaka kompanija može da računa na kontinuirani rast i razvoj.
Zdravo za gotovo
Sve vreme nas uče da treba da poštujemo druge, da budemo uviđajni i da pomažemo. Ali, dešava se da naše dobre namere neko zloupotrebi ili iskoristi protiv nas. Tako dan za danom, mesec za mesecom, pa će početi da vas uzimaju „zdravo za gotovo“, da i morate da im pomažete. To ne prestaje, već se…
Seminar – Empatična prodaja
Zašto vam prodaja ponekad ne ide od ruke? Koji je pravi razlog za uspeh ili za neuspeh u prodaji? Da li ste svesni emotivnih stanja kroz koja prolazite u procesu prodaje?
Upravljanje emocijama
Upravljanje emocijama je preduslov za kvalitetan odnos na poslu, u porodici, s partnerom i decom. Naša emotivna reakcija može da nam olakša ili da nam oteža život. Kada nešto krene naopako u odnosu sa nekom osobom, nekako nam pada lakše da se bavimo „drugom stranom“, Ako nam se loša situacija dešava i sa drugim, novim…