On je bučan, neustrašiv, ekspeditivan i neko ko će vas za vrlo kratko vreme potpuno ibaciti iz ušuškane fotelje i zone komfora.
Važi za jednog od najuspešnijih preduzetnika, influensera i ujedno je vlasnik jedne od 5 najboljih marketinških agencija na svetu. Nejgovo ime je Geri Vejnerčuk!
Ukoliko ste osoba koja se oslanja isključivo na svoja hipotetička sanjarenja čije ideje nisu propraćene ozbiljnim radom i akcijom, nadajući se da će vam uspeh tek tako pasti sa neba, onda vam je doza Geri Via više nego potrebna .
Takođe, ukoliko ste hrabro iskoračili i svojih dosadašnjih okvira i krenuli u realizaciju svojih ideja, njegovi saveti i metode će vas još više inspirisani i motovisati da raz(b)vijate svoj biznis.
Ovog puta ćemo sa vama podeliti zanimljivu priču upravo takovog bračnog para, Marine i Petra, preduzetnika koji su odlučno krenuli u akciju realizacije svojih snova koji su ujedno inspiraciju i odgovore na mnoga pitanja upravo pronašli čitajući knjigu “Razbijaj”.
Novosađani Marina i Petar Carević su u potrazi za kreativnijim izazovom od posla kojim su se prethodno bavili pokrenuli studio za 3D štampu Modlica.
Ona je zadužena za marketing, a on kao projektant enterijera i dizajner nameštaja kreator modlica za kekse. Ipak, knjigu “Razbijaj” je Marina kupila za Petra.
“Verovala sam da će mu ova knjiga vredeti, ali nisam mogla naslutiti koliko jer je moj muž vrlo probirljiv kada se radi o sadržajima koje “pušta unutra”.Možda je posveta doprinela da je pročita…
U svakom slučaju, Geri se uselio u naš radno-životni prostor, pridružio svakodnevici i našem super zabavnom i dinamičnom poslu dodao neophodnu dozu akcije.
Ovo zbližavanje ne bi bilo potpuno da nismo, razume se – odštampali Geri modlicu i naravno ispekli kekse kako bismo mogli zajedno da pijemo čaj.
Šalu na stranu, verujte mi, sada kad pričamo o idejama, koracima itd, uvek je tu i malo Gerija. Imaginarni mentor! Treba da osetite taj uticaj”, rekla nam je Marina, koja je odmah nakon Petra pročitala “Razbijaj”.
Shvatili su da bi trebalo da promene prioritete, ali i da više komuniciraju sa svojom ciljnom grupom. “Konkretno, jedna potpuno univerzalna i momentalno primenjiva lekcija koju smo usvojili je: pojačaj intenzitet svega što radiš!
Osim toga, promenili smo prioritet koji se odnosi na sledeće: do sada smo išli po principu – odraditi sve tekuće stvari, odgovoriti na sve zahteve, a u preostalom vremenu razvijati lični brend i proizvode.
Sada radimo obrnuto i zamislite, sjajno funkcioniše! I već daje rezultate! Povrh svega i naše je zadovoljstvo još više poraslo”, dodala je.
Ako Geri bude pisao “Razbijaj 2”, već vidimo koja priča će se u njoj naći. Radujemo se da čujemo još ovako inspirativnih primera i ako ih znate, podelite ih sa nama.