Nakon što je 80ih godina radio kao brend menadžer softverskih kompanija, Godin je osnovao Yoyodyne, jednu od prvih internet kompanija koje su se bavile direktnim marketingom naglašavajući da bi kompanije trebalo da analiziraju način na koji dospevaju do svojih prvih kupaca.
Njegovi napori privukli su pažnju Yahoo-a koji je 1998. godine otkupio Yoyodyne i zadržao Godina kao potpretsednika marketinga. Međutim , ovo nije jedini Godinov poslovni poduhvata, Set je 2005. godine osnovao Squidoo, veb sajt na kome korisnici mogu da dele svoje ideje, linkove i teme koje ih zanimaju.
Pored Filipa Kotlera čija nas je stručna literatura naučila da marketing nije ekvivalentan prodaji već satisfakciji potrošača, Set Godin nas danas uči najvažnijem marketingu u XXI veku, marketingu ideja.
Pred vama su dva sjajna dela Seta Godina “Plemena” i “Iskoči iz kutije”, spakovana u paket po sjajnoj ceni!
“Plemena” –
Internet može da uradi neverovatne stvari, ali ne može da preuzme ulogu lidera. Vođenje potiče od pojedinaca – ljudi koji su kao i ti strastveni prema nečemu. Svako ko danas želi da se izdvoji i napravi razliku, poseduje sve veštine u svom malom prstu. Ako misliš da liderstvo pripada drugima, a ne tebi, razmisli ponovo – lideri dolaze u iznenađujućim oblicima.
“Iskoči iz kutije” –
Zašto je “Iskoči iz kutije” kultni klasik? Jer to je knjiga koja usuđuje čitaoce da rade na nečemu čega se plaše. Ona zahteva od vas da prestanete da čekate da se mapa puta pojavi i da počnete da crtate jednu vašu, jedinstvenu. Iskoči iz kutije je manifest o proizvodnji nečega oskudnog, a sa druge strane dragocenog. Ono zahteva da prestanete da čekate da vam neko da mapu puta, već da jednostavno kreirate svoju. Vi znate kako ovo da uradite, uradili ste to već jednom, ali duž tog puta, neko vas je odgovorio od toga.
“Ovo je marketing” –
Veliki trgovci ne koriste potrošače za rešavanje problema svoje kompanije; koriste marketing za rešavanje tuđih problema. Njihova taktika oslanja se na empatiju, povezanost i emocionalni rad umesto na oglase koji kradu pažnju i na neželjene poruke e-pošte. Bez obzira na vaš proizvod ili uslugu, ova knjiga će vam pomoći da preoblikujete način na koji je predstavljen/a svetu, kako biste se smisleno povezali sa ljudima koji to žele.
Recenzije
Još nema komentara.