BESPLATNA DOSTAVA ZA PORUDŽBINE PREKO 3000 DINARA.

Profit pre svega

Mike Michalowicz

Da li se i vi u svom poslovanju vodite ovom formulom: Prodaja – Troškovi = Profit?

Zvuči logično, zar ne? Jedini problem je što biznise vode ljudi, a ljudi često nisu bića logike. Suštinska mana tradicionalnog knjigovodstva jeste to što funkcioniše suprotno ljudskoj prirodi. Bez obzira na to koliki prihod smo uspeli da stvorimo, uvek…

Originalna cena je bila: 1,210.00 rsd.Trenutna cena je: 1,000.00 rsd.

PDV: 90.91 rsd

Šifra proizvoda: 9788663030619

Da li se i vi u svom poslovanju vodite ovom formulom: Prodaja – Troškovi = Profit?

Zvuči logično, zar ne? Jedini problem je što biznise vode ljudi, a ljudi često nisu bića logike. Suštinska mana tradicionalnog knjigovodstva jeste to što funkcioniše suprotno ljudskoj prirodi. Bez obzira na to koliki prihod smo uspeli da stvorimo, uvek ćemo pronaći način da ga potrošimo – i to ceo!

Višestruki preduzetnik, autor knjige Majk Mikalovic je obrnuo ovu formulu u skladu sa ponašanjem ljudi: Prodaja – Profit = Troškovi.
Mikalovic objašnjava zašto je važno prvo uzeti profit i na koji način će obrnuta formula transformisati vaš biznis u mašinu koja pravi novac!

Većina vlasnika biznisa ima problem sa novcem ne zbog toga što im nedostaje dobar proizvod ili im je slaba prodaja, jer uglavnom ne znaju svoje brojeve. U biznisu brojevi treba da vode glavnu reč, da vam daju realnu sliku i skreću pažnju gde su rupe i na šta treba da se više fokusirate. Ova knjiga će vam pokazati jednostavan sistem kako to da postignete. Kupite je, primenite naučeno i gledajte kako vaš biznis raste.

Dejan Savić, osnivač knjigovodstvene agencije
ProBiznis Centar i autor knjige „Brojevi ne lažu”.

Mike Michalowicz

Do svog 35. rođendana Majk Mikalovic je uspeo da osnuje i proda dve multimilonerske kompanije.
Uveren da ima formulu za uspeh, postao je investitor malih preduzetničkih kompanija… da bi ga to
dovelo do potpunog gubitka novca. Zatim je počeo sve ispočetka sa željom da nađe način kako da
napravi zdrave i jake kompanije. Posvetio je svoj život istraživanju i primeni inovativnih strategija koja
mogu da pomognu kako velikim kompanijama, tako i preduzetnicima. Autor je knjige “Profit pre svega”,
knjige koju kompanije koriste kao glavni priručnik za generisanje profita, kao i knjiga “Toalet papir
preduzetnik” i “Plan Bundeva”.
Danas Majk vodi dve uspešne multimilionerske kompanije.

Slični naslovi

Idealan timski igrač

Patrik Lencioni

990.00 rsd

840.00 rsd

Dilema inovatora

Klejton M. Kristensen

1,650.00 rsd

1,400.00 rsd

Dvanaest i po

Geri Vajnerčuk

1,210.00 rsd

960.00 rsd

Ovo je marketing

Set Godin

1,320.00 rsd

1,100.00 rsd

Agilnost na prvom mestu

Darel Rigbi, Sara Elk, Stiv Berez

1,320.00 rsd

1,050.00 rsd