Postoji mnogo lepih povoda za slavlje. Tu su rođendani, kompanijske proslave, uspesi, slave…
S druge strane, sve manje slavimo. Ljudi kao da se stide da slave. I broj gostiju koji dolaze na proslave, smanjuje se: „Ma daj, što sad da idemo na to, bolje da ostanemo kod kuće“. A slavljenik se raduje da svoju radost podeli sa zvanicama.
Proslave, uz malu kreativnost, mogu da imaju i drugu dimenziju, naročito u kompanijama:
- – Izlazak iz svakodnevice – organizacijom proslave, dozvolite sebi da se na trenutak isključite od svakodnevnog posla i aktivnosti i da doživite nešto drugačije.
- – Razmena informacija – sigurno ste i sami svesni koliko novih informacija možete da dobijete, bez obzira na to radi li se o privatnoj ili poslovnoj zabavi.
- – Poboljšanje komunikacije – kompanijske proslave mogu da imaju ulogu poboljšanja komunikacije među prisutnima. Kroz humor i zanimljive teme prevazilaze se moguće barijere.
- – Zbližavanje – poboljšavanje timskog duha.
Evo nekoliko ideja za malo drugačije proslave:
- – Rođendan – ako je po vama proslava rođendana kliše, onda umesto toga možete da proslavite godišnjicu vašeg početka rada u firmi.
- – Uspesi – proslavite sve uspehe, sa timom ili sa svim kolegama.
- – Praznici – lepo je da se u firmi svake godine slavi neki praznik. U svakom slučaju, tu je Nova godina.
- – Godišnjice – ako je po vama organizacija godišnjica kompanija kliše, onda možete proslaviti godišnjicu saradnje sa partnerima ili zaposlenima.
- – Spontano – kada se desi nešto lepo, skupite kolege i to obznanite.
Postoji mali milion ideja za proslave, koje čak ne moraju ni mnogo da koštaju, a efekat je pozitivan.
Slavite!
Želimo vam uspeh u promenama,
Kalin Babušku