Uticaj | Psihologija ubeđivanja
Robert B. Čaldini
U knjizi „,Uticaj“, poznati psiholog i autor bestselera, Robert Čaldini, vodi vas na putovanje kroz psihologiju ubeđivanja i uticaja koje će vam otvoriti oči.
Sa stručnim uvidima i primerima iz stvarnog života, Čaldini otkriva skrivene sile koje oblikuju naše odluke i postupke. Otkrijte šest univerzalnih principa uticaja…
Originalna cena je bila: 2,310.00 rsd.2,100.00 rsdTrenutna cena je: 2,100.00 rsd.
U knjizi „,Uticaj“, poznati psiholog i autor bestselera, Robert Čaldini, vodi vas na putovanje kroz psihologiju ubeđivanja i uticaja koje će vam otvoriti oči.
Sa stručnim uvidima i primerima iz stvarnog života, Čaldini otkriva skrivene sile koje oblikuju naše odluke i postupke. Otkrijte šest univerzalnih principa uticaja koji vas mogu ohrabriti da se krećete svetom osnaženi ubedljivim porukama. Od umetnosti reciprociteta do moći društvenog dokaza, Čaldini vam pruža putokaz za uprezanje sila koje definišu ljudsko ponašanje.
Sa ubedljivim anegdotama i revolucionarnim istraživanjima, „Uticaj“ će vas opremiti alatkama koje će vam pomoći ne samo da prepoznate manipulacije u svakodnevnom okruženju, već i kako da pridobijete podršku onda kada to ne izgleda moguće.
Pored toga što će vas naterati da rekapitulirate istoriju sveta gledajući je kroz prizmu psihologije ubeđivanja – ova knjiga će biti vaš vanvremenski vodič za razumevanje moći ubeđivanja, za donošenje mudrijih odluka i za zaštitu od manipulacije.

Robert B. Čaldini
Dr Robert Cialdini je proveo celu svoju karijeru istražujući nauku uticaja čime je stekao međunarodnu reputaciju kao stručnjaka u oblastima ubeđivanja, usklađenosti i pregovaranja.
Njegove knjige, uključujući „Uticaj: nauka i praksa“, rezultat su decenija recenziranog istraživanja o tome zašto ljudi ispunjavaju zahteve. Influence je prodat u preko 3 miliona primeraka na preko 40 jezika i bestseler je Njujork tajmsa.
Zbog svetskog priznanja vrhunskih naučnih istraživanja dr Cialdinija i njegove etičke poslovne i političke primene, on se često smatra „kumom uticaja“.
Dr Cialdini je doktorirao na Univerzitetu Severne Karoline i postdoktorsku obuku na Univerzitetu Kolumbija. Imao je sastanke gostujućih naučnika na Državnom univerzitetu u Ohaju, Univerzitetu Kalifornije, Annenberg školi za komunikacije i Visokoj poslovnoj školi Univerziteta Stanford. Trenutno, dr Cialdini je profesor emeritus psihologije i marketinga Regents-a na Državnom univerzitetu u Arizoni.
Dr Cialdini je izvršni direktor i predsednik “Uticaja na radu”; fokusirajući se na obuku o etičkom uticaju, korporativne glavne programe i CMCT (Cialdini metod sertifikovani trener) program.
Klijenti dr. Cialdinija uključuju organizacije kao što su Google, Microsoft, Cisco Sistems, Baier, Coca Cola, KPMG, AstraZeneca, Ericsson, Kodak, Merrill Linch, Nationvide Insurance, Pfizer, AAA, Northern Trust, IBM, Prudential, The Mayo Clinic, GlakoSmithKline , Kimberli-Klark, Univerzitet Harvard – Škola Kenedi, The Weather Channel, Ministarstvo pravde Sjedinjenih Država i NATO.