Dobro došli u svet kreativnosti, zdravlja i uspeha!

Korpa:

0 proizvoda - 0,00 din.
Nema artikala u vašoj korpi za kupovinu.

0

Još slika

Moć govora

Brajan Trejsi

Only 178 left

Osnovna Cena: 990,00 din.

Na popustu 841,50 din.

Brzi Pregled

Pripremite se, budite izvanredni i uverljivi - neka se vaš govor prepričava!

Format: B5
Broj strana:
164
Pismo:
 Latinica
Povez: Meki
ISBN: 978-86-82683-86-5

Brzi Pregled

Svi bismo želeli da se naši govori više slušaju i bolje pamte, neki iz profesionalnih, a drugi iz ličnih razloga.

Tokom dugog niza godina, Brajan Trejsi je proučavao tehnike najboljih govornika na svetu. Uspeo je da prepozna i otkrije njihove tajne koje su se vremenom potvrdile u praksi, a koje vi možete da koristite da održite upečatljive govore, promocije, predavanja i prezentacije.

Pripremite uverljiv govor, bilo na neformalnom sastanku ili pred grupom ljudi. Trejsi kroz celu knjigu podstiče i neguje vaš stil, nudeći vam drugačije pristupe kako biste omogućili svoj pun izražaj. On će probuditi vaše samopuzdanje, učiniti da se opustite pred publikom i naučiti kako da do kraja održite pažnju.

Takođe će vam skrenuti pažnju na značaj govora tela i na veoma jednostavan način objasniti kako da napravite upečatljive prelaze sa jedne tačke na drugu i kako da završite govor za pamćenje.

Ova knjiga prevazilazi osnovne principe govorništva, upućujući vas u najmoćnije tajne impresionaranja publike, omogućavajući vam ne samo da efikasno komunicirate, već i da isto tako menjate mišljenja drugih o temama koje su suštinski važne za vaš uspeh.



Zavirite u prvih 10-ak stranica ove knjige! Uživajte!





Brajan TrejsiO autoru:

Brajan Trejsi je jedan od vodećih američkih stručnjaka po pitanju razvoja ljudskih potencijala i lične delotvornosti. Kao harizmatičan i inspirativan govornik i izuzetan autor više od 40 knjiga, od kojih 9 je u izdanju Izdavačke kuće Finesa.


Više od 250 000 polaznika iz najuspešnijih kompanija sveta završi njegove seminare o prodaji, ciljevima, ličnom i profesionlanom razvoju.

Tagovi

Pročitajte i: